Zaterdag rellen in Brussel?
** Deze post werd preventief verwijderd **
Aan ttraveler en al diegenen die zich afvragen waarom:
Dat “Alpha” effectief iets heeft opgevangen of gezien hierover daar twijfel ik niet aan.
Of het hier een paar onnozelaars betrof die iets op poten probeerden te zetten of effectief een serieus te nemen dreiging was dat weet ik niet.Maar als je dan dergelijks nieuws de wereld in stuurt en er beginnen machtige personen (in de vorm van bv. La Derniere Heure) te insinueren dat wij zelf zouden aanzetten tot die rellen dan verwijder ik inderdaad liever die post.
Het feit dat “Alpha” de dag van vernemen van deze feiten naar de politie is gestapt om melding te maken van zijn vergaarde info, daar wordt in deze krant met geen woord over gerept omdat ze simpelweg niks gecheckt hebben voor het publiceren van zulke info. Het is spijtig om aan den lijven te ondervinden dat één van de grootste informatieverstrekkers van ons land niet meer dan een sensatieblad is.
Kortom om verdere problemen te vermijden hebben we besloten om de gewraakte post offline te zetten.
B.
eskimokaka .:. » Zaterdag rellen in Brussel? said
am November 9 2005 @ 12:05 pm
[…] Naar aanleiding van de rellen in Parijs zouden ghetto vlamingen hetzelfde gaan doen, ttz deze meneer meent daar aanwijzingen voor te hebben. Of het stoere toogpraat is of hij echt iets heeft opgevangen weet ik ook niet. […]
Bart said
am November 9 2005 @ 12:57 pm
Gaan ze hier dan ook, in hun zoektocht naar werk en dergelijks ,fabrieken vernietigen en zodoende nog wat meer werklozen creëren of gaat het hier over een bende Brusselse intelectuelen die een statement willen maken?
Alleszins ik hoop dat de “sterke arm” hier inderdaad tijdig weet van krijgt en preventief zal handelen in case of……
Want zulke “solidariteit” kunnen we hier wel missen!
Alpha said
am November 9 2005 @ 1:07 pm
Ik denk dat we die zgn brusselse intelectuelen waar je het over hebt spijtig genoeg niet in de betreffende mailinglijst zullen terugvinden. Al is dat slechts mijn subjectieve opinie :)
Bartman said
am November 9 2005 @ 1:26 pm
Laat ons hopen dat je bron ongelijk heeft…. anders zouden er wel eens wat steden kunnen volgen
Bart said
am November 9 2005 @ 1:32 pm
Heu…..
“In Berlijn en Keulen zijn in totaal 11 voertuigen in brand gestoken. In Lissabon zijn 2 auto’s uitgebrand. “
Ddu said
am November 9 2005 @ 2:11 pm
Manifesteren, betogen, piketje plaatsen en dergelijke. In onze westerse democratie zijn deze van toepassing voor mensen die meedraaien althans.
Mochten er rellen ontstaan, tja ondergaan en stomweg alles blussen wat zij in de fik steken. NO WAY.
Kdenk, wij trotse belgen de “nieuwe generatie”, wanneer gaan we nu is opkomen waarvoor we werken leven, kortom ons ideaal.
Echt, ik uit me nog vrij bescheiden - per auto in brand zou ik een familie terugsturen, of verbranden. Burgerrechten ontnemen ze voelen zich toch geen belg. Er moet iets gebeuren van onze kant uit. Don’t let us country burn.
Trotse Belgische burger
Bart said
am November 9 2005 @ 2:47 pm
Moet idd iets aan gedaan worden ja, alhoewel uw oplossing iets te veel naar racisme neigt…en ik deze ten stelligste moet afkeuren!
Ddu said
am November 9 2005 @ 2:52 pm
WE NEED BUSH
beire said
am November 9 2005 @ 3:37 pm
Als jouw bronnen zo betrouwbaar zijn, beschikken ze dan over de mails die de ronde doen? Zo ja, kan je ze misschien hier eens posten?
Er zijn idd. brandstichtingen in Belgische (en Europese) steden, maar dat lijkt mij eerder kopieergedrag dan echte rellen omwille van sociale onvrede …
Het blijft natuurlijk mogelijk dat dit kopieergedrag escaleert … hopelijk zijn jouw bronnen niet al te betrouwbaar ;-)
Bart said
am November 9 2005 @ 3:41 pm
Laat ons idd hopen dat dit een initiatief is dat zal uitwakkeren nu het in Frankrijk aan het kalmeren is.
Alpha said
am November 9 2005 @ 3:54 pm
Beire,
Mijn bronnen zijn zeer betrouwbaar, al hoop ik natuurlijk ook dat ik de bal missla. Doch het zijn geen kindjes die me elke dag alles zomaar komen vertellen en me dan nog eens alle mogelijke papieren bezorgen.
Ik zat enkel middenin een gesprek hierover, ik denk niet dat het verstandig zou zijn aan de betreffende personen een kopie van de mail te vragen. De kans is groot dat ik wat anders krijg.
Mvg,
beire said
am November 9 2005 @ 4:09 pm
spijtig, via verborgen headers in mails kan je de oorsprong soms achterhalen, en dan heb je al een idee of het nu een flauwe grappenmaker is die wat paniek wil zaaien of niet
maar ja, ge moet er uw leven ook nie voor gaan riskeren he :-)
laten we inderdaad hopen dat ge mijlenver naast de bal slaat :-) zodat we het debat over de toekomst van een multiculturele samenleving (want dat zal toch gevoerd moeten worden - deze rellen zijn gefundenes fressen voor het VB) op een serene manier kunnen voeren
Nico said
am November 9 2005 @ 5:58 pm
Lijkt me eerder een poging om een kettingbrief of hoax te lanceren…
Pietel said
am November 9 2005 @ 7:36 pm
België is Frankrijk niet. En buiten Frankrijk is er totnogtoe weinig spectaculairs gebeurt. De kans dat het nog zal gebeuren is erg klein.
Stanislas said
am November 9 2005 @ 7:48 pm
Ik vrees dat het zowiezo zal escaleren, daarom niet vandaag maar zeker “morgen”… Enige oplossing is een drastische mentaliteitsverandering zowel bij de autochtone als de allochtone bevolking, en ja begin daar maar is aan…
M Luther King where are u when we need u…
tomadde said
am November 9 2005 @ 8:27 pm
Ddu : We Need Bush ?
Wat voor onzin is dat nu. Als er één land is waar we geen voorbeeld aan moeten nemen is het de VS. Of wil jij binnen 5 jaar ook ghetto’s in Brussel zien ontstaan waar elke nacht tientallen jongeren elkaar omverknallen?
Er is trouwens een reden waarom die zaken in Parijs gebeuren, en niét hier. Dankzij ons iéts beter sociaal vangnet hebben we hier nog zo geen wantoestanden als daar. Ons “knuffelbeleid” is dus misschien nog zo onnozel niet.
De enige oplossing bestaat er volgens mij uit om de allochtone gemeenschap zo goed mogelijk te spreiden over het hele land. Het is meer dan logisch dat een marrokaanse familie eerder zal contact zoeken en houden met een familie uit hetzelfde land. Maar wanneer we over volledige migratie-wijken spreken, bemoeilijkt dat de integratie, omdat er zelfs geen Belgen meer zijn waar ze kennis mee kunnen maken.
Zet één marrokaanse familie in een straat vol Belgen, en na enkele jaren heb je een perfect geïntegreerd gezin. Zet ze allemaal samen en ze gaan zich afsluiten van onze maatschappij. Iets wat trouwens niet enkel voor marrokanen geldt, maar voor ALLE nationaliteiten die in een ander land verblijven.
Bart said
am November 9 2005 @ 8:42 pm
100% gelijk tomadde, spreiding is naar mijn mening ook de enige oplossing en zeker geen concentraties.
Van mij mag deze maatregel zelf verplicht worden daar ik denk dat dit de enige “uitweg” is.
Neoray said
am November 10 2005 @ 1:11 pm
Ook akkoord tomadde! Ikzelf woon in de Lemonnierlaan in Brussel-centrum. Ik waan mij hier echt in Marocco op sommige momenten. Deze mensen hebben hier hun eigen cultuur uitgebouwd in de buurt. In de ramadam zijn de bakkers en slagers overdag gesloten, een pitta vind je niet voor de zon onder is. De cafeetjes, zeg maar theehuizen, hebben geen alcohol in huis,…
Deze mensen zitten inderdaad samen en zetten hier hun cultuur verder. Bovendien gaan ze hun godsdienst en cultuur nog radicaliseren, omdat dit de enige manier is om hun identiteit te tonen. Of de overheid iets kan doen aan deze ‘gettos’? Ik betwijfel het, maar toch zou de integratie eenvoudiger zijn zonder deze concetratie-wijken.
Groeten uit Brussel
Bert said
am November 10 2005 @ 1:12 pm
Look on the bright side. Als ze even geïnspireerd aan het werk gaan als in Parijs, dan keert de Renaultfabriek terug naar Vilvoorde.
Bart said
am November 10 2005 @ 1:22 pm
1 woord: SPREIDING
Mohamed ( Borgerhout ) said
am November 10 2005 @ 1:32 pm
Allah is groot !
Niets zal ons stoppen en we zijn net begonnen !
Black Power !
piet said
am November 10 2005 @ 1:38 pm
Kunnen ze niet allemaal gewoon fijn dood gaan? Lekker in hun eigen zandbak gaan spelen.. in plaats van hier de sfeer te komen verzieken. Alles wat ze niet bevalt is discriminatie of racisme. En maar zeuren dat ze geen baan kunnen krijgen. Misschien is er wel een reden waarom mensen jullie niet willen?
wouter said
am November 10 2005 @ 1:38 pm
“Er is trouwens een reden waarom die zaken in Parijs gebeuren, en niét hier. Dankzij ons iéts beter sociaal vangnet hebben we hier nog zo geen wantoestanden als daar. Ons “knuffelbeleid” is dus misschien nog zo onnozel niet.”
het is onder meer door dit beleid dat ons land uitgekozen is als HUB om eendert welke moslim-terrorist binnen Europa te loodsen
het progressieve Nederland verwelkomt buitenlanders in hogere mate (Arabische folders in gemeentehuizen) dan hier, maar daar is het meer ontaard dan hier
aan de andere kant: studies tonen aan dat in Duitsland buitenlanders beters integreren ‘ondanks’ de strengere aanpak (verplichte kennis van het Duits)
alles staat of valt met wederzijds respect
Polleke said
am November 10 2005 @ 1:51 pm
Wij Belgen volgen onze grote vrinden de Fransen toch altijd in alles? Ik sta er niet van te kijken dat het hier verder escaleerd - we hebben al een voorproefje mogen krijgen in Anderlecht en st.Gillis.
wouter said
am November 10 2005 @ 1:52 pm
“Allah is groot ! Niets zal ons stoppen en we zijn net begonnen !
Black Power !”
neen dat is ie niet, doch U lijkt de Koran te quoten:
Koran 8:65, O Prophet! rouse the Believers to the fight. If there are twenty amongst you, patient and persevering, they will vanquish two hundred: if a hundred, they will vanquish a thousand of the Unbelievers
Koran 48:29, Muhammad is the messenger of Allah; and those who are with him are strong against Unbelievers, (but) compassionate amongst each other.
of …
Koran 3:151
We will cast terror into the hearts of those who disbelieve, because they set up with Allah that for which He has sent down no authority, and their abode is the fire, and evil is the abode of the unjust.
Koran 8:12
I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them.
Koran 2:216, Fighting is prescribed for you, and ye dislike it. But it is possible that ye dislike a thing which is good for you.
Koran 2:223 Your women are a tilt for you (to cultivate) so go to your tilt as ye will, and send (good deeds) before you for your souls, and fear Allah, and know that ye will (one day) meet Him. Give glad tidings to believers, (O Muhammad)
Koran 3:28, Let not the believers Take for friends or helpers Unbelievers rather than believers: if any do that, in nothing will there be help from Allah
Koran 4:34, Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women). So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded. As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and scourge them. Then if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High, Exalted, Great.
Koran 8:15-16, O ye who believe! when ye meet the Unbelievers in hostile array, never turn your backs to them. If any do turn his back to them on such a day - unless it be in a stratagem of war, or to retreat to a troop (of his own)- he draws on himself the wrath of Allah, and his abode is Hell,- an evil refuge (indeed)!
Koran 9:123, O ye who believe! fight the unbelievers who gird you about, and let them find firmness in you: and know that Allah is with those who fear Him.
(uit http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/)
pronk 362@hotmail.com said
am November 10 2005 @ 2:03 pm
Wat ik hier lees is bijna begrip voor de situatie,Kunnen jullie begrijpen het geld wat het kost om alles weer te laten fiksen, lekker slim dus WAT DE POLITICI ZEGGGEN DAT JULLIE EIGENLIJK MAAR EEN DOM VOLK ZIJN
pronk 362@hotmail.com said
am November 10 2005 @ 2:04 pm
GA STEMMEN OP DE BESTE PARTIJ
Polleke said
am November 10 2005 @ 2:06 pm
mar ale zeg - we lossen dit wel op mee un pattateke en un duvelke. weg met pita!
pb said
am November 10 2005 @ 2:23 pm
Een journalist die dit soort berichten de wereld in slingert dient dat wel meteen met keihard bewijsmateriaal te onderbouwen. Doet hij/zij dat niet, dan is het journalistieke gehalte ver te zoeken, en is slechts sprake van verdachtmakerij of loos gepraat. Uwen hoofdredacteur zou zich drie keer achter de oren moeten krabben van u nog langer op de redactie te tolereren!
Hollander said
am November 10 2005 @ 2:32 pm
Moslims willen oorlog tegen het westen. Omdat wij zo beschaafd zijn denken ze dat we maar alles pikken.
Ze kijken hoe ver ze kunnnen gaan. Sterker nog, ze denken dat we niks gaan doen. Ik zou zeggen: ga door met jullie rellen. Laat jullie ware aard zien zodat ook de andere helft van de europese bevolking ( links ) jullie ware bloeddorstige gezicht zien. Hoe meer rellen hoe rechtser europa wordt.
Keep pushing us en jullie graven jullie eigen graf. De toorn van de Europeaan roepen ze over zich zelf af. We hebben de mankrachten, de wapens en de know how om alles te doen wat nodig is om ons beschermen tegen deze uitbuiters. Dat dat nog niet gebeurt is wil niet zeggen dat het niet zal gebeuren. Een kat in nood maakt immers rare sprongen!
Belg said
am November 10 2005 @ 2:34 pm
Helemaal mee eens Holllander.
italiaanse hippie said
am November 10 2005 @ 2:45 pm
wij italiaanse hippies zijn het met jou oneens, Hollander. Wij zullen die wapens gewoon onklaar maken.
Zwaar said
am November 10 2005 @ 2:45 pm
Volgens mij is dit een hersensspinsel van die persoon,vraag aandacht.
Heb vernomen ,gedacht,vermoed,geloof verzin ,ga eens hulp zoeken voor je geest.
Bart said
am November 10 2005 @ 2:56 pm
Bart said
am November 10 2005 @ 2:58 pm
Lid van de illuminati zeker? :p
Randy said
am November 10 2005 @ 2:59 pm
Lijkt mij een grote vrebeelding van de schrijver, ik zat midden in een gesprek, maar heb wel de vele fwd’s gezien, maar kan de mail niet tonen, en blablabla… Kan de mail niet vragen want kga iets anders krijgen, lijkt mij vree hoog zevergehalte.
Bosmans said
am November 10 2005 @ 3:02 pm
Amai, die laatste berichten zijn volgens de grootste onzin over het onderwerp. En ik hoop oook niet op rellen, want da zal rechts alleen ma versterken. Ik begrijp het ongenoege bij de mensen in de franse gettho wijken. Dat wil helemaal niet zeggen dat ik vind dat de rellen OK zijn. Hiermee pakken ze enkel de gewone fransen aan.
Laat ons hopen dat ze de oorzaken (dat zijn ook problemen) van de rellen aanpakke. Dit zijn werkloosheid, armoede en onderwijs.
Hollander said
am November 10 2005 @ 3:06 pm
Ja, ik vrees dat het logischerwijs die kant op zal gaan.
Maar opkomen voor je land mag niet. Daar zijn velen het over eens.
Wat mij toch blijft verbazen is dat “Italiaanse hippie” liever de belgische macht ontwapend als de nood aan de man is en men zich moet verdedigen dan geweldaddige moslims.
Is het dan zo dat “Italiaanse hipppie” zich vereenzelfigd met moslims die straks bewapend met molotov cocktails auto’s uitbranden van onschuldige mensen. Ik had verwacht dat Italiaanse hippe er alles aan zou doen om de waoens van deze reljongeren onklaar te maken. Dat lijkt me redelijker.
Zoals in Frankrijk blijkt mensen in de fik steken ook tot de mogelijkheden te horen. Dat willlen we toch he HIPPIE….
Polleke said
am November 10 2005 @ 3:09 pm
laat die relnichten zelf hun problemen oplossen. waarom moeten zij nu weer geholpen worden - met gemeenschapsgeld zeker, en kan de rest van het land wel alles zelf regelen? van mij mogen ze die franse steden wel verder verbranden, europa is beter af zonder frankrijk - maar mij lijkt dat we nog beter af zijn zonder die zandhazen.
Bart said
am November 10 2005 @ 3:09 pm
Misschien zijn die rellen de enige hoop op een reactie van die mensen, gewoon klagen helpt niet he mensen dat moeten we ondertussen wel weten.
Of het een goede manier is dat denk ik niet, maar dat het een efficiënte manier is om de aandacht te trekken daar moet geen twijfel over bestaan.
ikke said
am November 10 2005 @ 3:17 pm
Zelf gewoon erop gaan meppen. Dat dat gespuis de echte Belgen maar eens leert kennen! We zouden gewoon bij de minste rellen massaal zelf erop moeten gaan kloppen. Desnoods ze persoonlijk terugstampen naar hun “thuisland”… eens zien hoe slecht ze België dan nog vinden.
De nieuwe reporter » Blog Archive » Van weblog naar krant said
am November 10 2005 @ 3:28 pm
[…] In de Belgische kranten La Derniere Heure en de Standaard staat vandaag een nieuwsbericht, gebaseerd op een bericht op een weblog. De weblog internation 1.0 bericht: Via mijn werk in het brusselse heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat er zaterdag, naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs, identieke acties gepland zijn in Brussel. […]
fokker said
am November 10 2005 @ 3:30 pm
www.fok.nl neemt jullie in de maling. Ze noemen alle Belgen na-apers, omdat ze nu ook willen gaan rellen in Brussel.
Timmeh said
am November 10 2005 @ 3:31 pm
Ik zie hier vaak genoeg terugkeren dat mensen dit bericht niet geloven, doch bericht het laatste nieuws hier ook reeds over (http://www.hln.be/hln/cch/det/art_140259.html) en is het niet verwonderlijk, aangezien de inteligentie van deze mensen nu eenmaal niet groot is en ze graag elk voorval aangrijpen om onrust te kunnen zaaien en zich te laten zien van hun “beste kant”
Ons veel te tamme houding gaat ons inderdaad niet veel verder helpen, maar ik ben ook een realist en kan me geen ideale oplossing inbeelden…Wat doe je met mensen die niet willen luisteren ? Terugsturen is uitgesloten, ze zijn in vele gevallen reeds belg, dus naar waar stuur je ze terug…. Opsluiten kost ook geld. Jobs creeren, hopen dat ze zich zo integreren en in alle geal een volledige IMMIGRATIE STOP inzetten. Waarom mogen wij dat niet als er zovele andere landen het reeds jaren doen…
Feit is dat we nu de gevolgen dragen van de problemen die de voorbije 20 jaar aangepakt moesten worden, we kunnen nog eens 20 jaar wachten, maar ik wil niet zien hoe we er dan voorkomen hier..
Het_Mannetje said
am November 10 2005 @ 3:32 pm
Leve de multiculturele samenleving.
goeroe said
am November 10 2005 @ 3:33 pm
Het was te verwachten dat op een dag de vlam in de plan ging slaan in Frankrijk… De moslimbevolking is namelijk sinds 9/11 begonnen met de ouderwetse kruistochten, ook wel ‘jihad’ genaamd… Er valt hier weinig over te zeggen, en nog minder speciale maatregelen over te treffen. 1 zaak is zeker: Dit probleem escaleert, en we kunnen dit niet zomaar laten gebeuren. Desnoods moeten we het leger inschakelen, maar zo kan het echt niet verder. We zitten hier immers niet in Uzbekistan. We zitten hier in het WESTEN, met WESTERSE cultuur en westerse, rationele gedachten. Het stenen tijdperk is immers al lang voorbij, hopelijk zullen de extreme moslims dit op een goeie dag ook inzien. Maar op deze goeie dag zullen we wel nog een stuk of 300 jaar moeten wachten.
Mayhem said
am November 10 2005 @ 3:46 pm
Mensen snappen het niet… Integratie kan niet en zal ook nooit lukken slagings percentage is te klein… begrijp me niet verkeerd heb respect voor de buitenlanders die hier wel hun bestaan redden dmv een shoarmazaak of iets dergelijks… Maarja dat is hoogstens 1 procent. Tja dan maar alles over een kam scheren is wel de beste oplosssing. tijd voor de ongelovigen dat die de mat pakken.. joden, moslims, christenen je kan er niks mee.
ieder volk zijn eigen land dat is de manier treurig maar waar. Snap niet dat die apen het in hun hoofd halen om eigendommen van mensen ”die hun voorzien van hun uitkering” in de fik te steken. simpele illustratie van hun beperkte capaciteit.. en kom nu niet met rascisme en die onzin das zo makkelijk om je zelf in de slachtofferrol te zetten.. achmed habibi en abdoul ga naar huis en vecht voor je land mietjes
Polleke said
am November 10 2005 @ 3:53 pm
Multiculturele samenleving is niet te stoppen. Gedwongen integratie lijkt me beter. In Australie hadden ze ooit een methode war immigranten in een opvang kamp werden geplaatst (soort veredelde gevang) en daar werder klaargestoomd voor de Australische maatschappij.
De auto’s die ze in brand staken, de automerken schijnen niet de duurdere soort te zijn (van de foto’s af te zien), en de regionen waar dit gebeurde - lijkt het alsof iedereen de auto van de buurman in brand stak - dus relschoppers zullen hun eigen auto ook wel verloren hebben.
rené artois said
am November 10 2005 @ 3:59 pm
‘de journalist in jou’ moet maar eens wat vaker buiten komen zodat hij het verschil ziet tussen aan hun lot overgelaten jongeren die in tweederangshuisvesting rond de hoofdstad worden geparkeerd en voor de rest maar kunnen verrekken, en (jong) tuig met te veel vrije tijd dat een auto in de hens steekt in een achterafstraatje in een buitenwijk van Gent.
Als brave burger heb je die mails vast ook aan de politie gegeven? Reken maar dat de FCCU er raad mee weet.
In Brussel zal er zaterdag niks gebeuren dat niet op andere zaterdagen in andere steden van dat kaliber gebeurt.
En als er toch een auto in de fik gaat, is dat erg klote voor de eigenaar, maar door de sociale controle die we hier nog hebben en onze flikken die in brussel iedere nietblanke vier keer per dag controleren, loopt de dader echt niet ver. En verzekerd is-ie ook nog als hij een omnium heeft.
Dus niet te snel in paniek raken. Als je toestanden zoals in Parijs echt wil uitsluiten, moet je de oorzaken bekijken: de hoge jeugd- en allochtone werkloosheid het kiezen voor zero-tolerance in plaats van voor nabijheidspolitie, het wegbezuinigen van het socio-culturele middenveld en het kiezen voor oorlogsretoriek la ‘racaille’ hebben in Parijs een ‘lost generation’ gecreëerd. We kunnen diezelfde fout hier makkelijk vermijden door ervoor te zorgen dat het beleid bij ons deze contraproductieve maatregelen niet inzet. En dat doe je het simpelst door partijen die deze methodes wél verdedigen, geen kans te geven ze ook uit te voeren.
Mohamed ( Borgerhout ) said
am November 10 2005 @ 4:00 pm
Jullie chrsiten varkens moeten beseffen dat de slavernij voorbij is en dat de rollen nu keren, we beheersen de wereld en onze organisaties hebben economish ook veel macht.
Wie weet werk jij wel voor onze organisatie ?
De tijden zijn rijp ongelovigen ! Onderwerp u allen , een goede raad…
Hollander said
am November 10 2005 @ 4:06 pm
Ze durven zich zo te gedragen omdat we ons niet verzetten en omdat als we dat doen we meteen de dooddoender “racist “in de schoenen krijgen geschoven. Laat je niks wijs maken. De moslims zijn er op uit om demografisch het overwicht te nemen en streven naar de sharia. Hun wandaden rechtvaardigen ze door ons racisten te noemen. Het falen van integratie is niet alleen onze fout. Een ware moslim mag niet eens voor een verderfelijk westers bedrijf werken. Dus werkloos, dus geen geld, dus kwaad en nooit hand in eigen boezem. Het enige is weerstand bieden. Het andere werkt niet. Respect dwing je af door compromisloos te zijn in plaats van altijd maar te schipperen in de schuldvraag.
Stand your ground! zoals de engelsen mooi zeggen.
Wordt wakker. Wees niet naief. De islam is namelijk WEL de aanzetter tot polarisatie en geweld. De koran als inspiratie.
Er zijn vrome moslims maar er zijn er teveel niet vroom.
Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terorristen zijn wel moslim. NEE. Dit is geen toeval.
Wim said
am November 10 2005 @ 4:06 pm
what a idiot!
maybe we got to close this subject
abdoelrahman said
am November 10 2005 @ 4:09 pm
mooie post broeder
bismilah erahmanoe rahim
de ongelovige zullen aan het einde komen
de islamitische revolutie komt eraan
wij zijn overal en niet te stoppen
in de naam van allah zullen wij de wereld beheersen
ALLAH U AKBAR ALLAH UKBAR
Hollander said
am November 10 2005 @ 4:10 pm
AAN MOHAMED
Jullie weten niet waar jullie aan beginnen.
Er is een misverstand Mohamed. We zijn niet onder de indruk van jullie soort. We verachten jullie mentaliteit. Onderwerpen aan de islam is nooit , ooit een optie. Je begeeft je ver voorbij de frontlinie. Vergeet dat niet. Onderschat niet wat je jezelf op de hals haalt. Die grote mond van je zal je ooit nog diuur komen te staan.
Een Atheïst.. said
am November 10 2005 @ 4:12 pm
Mohamed, uw post slaagt wel op een zeer lage studie. Onderwerpen aan moslims. Als dat uw goede raad is dan is de rest van uw post even geloofwaardig.
Ipv zo een onzin uit te kramen zou ik u aanraden om de cultuur hier in belgie eens goed te bestuderen. (Als u tenminste kan lezen en schrijven) en goed kijken hoe mooi en harmonish wij samenleven. Het moslim geloof zit waar dat het christendom was in de middeleeuwen met de kruistochten. Toen hebben de christenen slaag gekregen maar nu zal het omgekeerd zijn.
Waarom zou men dit weekend in brussel beginnen rellen. Indien u mij één goede reden kan geven mag u dat gerust doen. Maar dan wel in u eigen straten en met uw eigen eigendom.
Ddu said
am November 10 2005 @ 4:14 pm
Beste tomadde,
Ga eens een kijkje nemen Rue de la Meuze Molenbeek.
Rue Ribeaucourt, Boulevard Belgica, …. is echt de moeite
Belg said
am November 10 2005 @ 4:15 pm
AAN ABDOELRAHMAN
Wij zijn overal en niet te stoppen.
Zijn beter georganiseerd, Zijn slimmer,
hebben efficientere wapens en zijn zwaar oververtegenwoordigt. Pas op je woorden.
Onderschat de vastberadenheid van een belg niet.
MIke said
am November 10 2005 @ 4:20 pm
AAN MOHAMMED
Jullie grootsheidswaanzin en spervuur van intimidatie en dreigementen zullen als een boomerang ongelooflijk hard in je eigen gezicht belanden.
Timmeh said
am November 10 2005 @ 4:23 pm
Mohamed en abdoelrahman
zo grappig te zien hoe vaak jullie schreeuwen over ongelijke kansen en racisme en om je dan te zien zeggen dat de rollen gaan keren en dat jullie ons gaan onderdrukken ?
Alles in naam van een zogenaamde godsdienst ? Godsdienst is opium voor het volk heeft een wijs man ooit gezegd, blijkbaar werkt het bij de meeste islamieten iets te goed die opium.
Het is juist zo’n mentaliteit dat er voor gezorgd heeft dat jullie niet mee kunnen met de westerse wereld en dat zaken als rijkdommen, werkgelegenheid, goede mensenrechten, gelijke kansen, sociale zekerheid, …..en ga maar door totaal onbekend zijn in jullie landen. Moest het daar toch goed zijn wat zouden jullie dan massaal naar hier trekken…
Op sommige momenten is het genoeg met woorden en discussies, als je niet overeenstemt in ideeen of overtuigingen heeft het geen zin en ga je beter samen zitten met de mensen waar dat wel mee lukt en met alle respect voor de mensen die jullie werk, onderdak en heel wat meer geven dat in je eigen wereld te verkrijgen is.
Mohamed ( Borgerhout ) said
am November 10 2005 @ 4:27 pm
aan stomme BELG
lafaards zijn jullie , schop onder jullie kont en verzet jullie nog niet
splitsing BHv bijvoorbeeld zijn
veroordelen van het VLAAMSZ BLOK door poelitiek benoemde
rechters …. hahahaha mieten, jullie niets gedaan , gewoon alles ondergaan en jullie tegen ons oorlog voeren ????
Blanken worden de slaven en wie niet meewerken , zal gekeeld worden als schaap…
abdoelrahman said
am November 10 2005 @ 4:27 pm
hehe we zien wel
als jullie over 100 jaar de voeten van moslims kussen
geef je gewoon over aan de islam
hoezo niet ? het voelt heerlijk om te buigen voor je god
de broederschap enzv
het komt eropneer dat jullie moslims moeten worden en als het niet uit vrije wil is
dan maar met dwang of de dood
Een Atheïst.. said
am November 10 2005 @ 4:29 pm
Zei Mohamed in perfect nederlands..
Een Atheïst.. said
am November 10 2005 @ 4:30 pm
Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst.. Islam is een domme godsdienst..
abdoelrahman said
am November 10 2005 @ 4:33 pm
ALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN ALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN ALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN ALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN ALLAH U AKBAR DOOD AAALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN N ATHEISTEN ALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN ALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN ALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN ALLAH U AKBAR DOOD AAN ATHEISTEN
Mohamed ( Borgerhout ) said
am November 10 2005 @ 4:34 pm
[img]http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_80236.jpg[/img]
http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_80236.jpg
reken maar
Mohamed ( Borgerhout ) said
am November 10 2005 @ 4:35 pm
http://www.annaqed.com/cartoons/1.gif
abdoelrahman said
am November 10 2005 @ 4:36 pm
Haha mooie plaatje broeder
spreekt waarheid en meer als duizend boekdelen
Krike said
am November 10 2005 @ 4:40 pm
waarom kunnen we nu eigelijk niet gewoon VRIENDEN zijn
Timmeh said
am November 10 2005 @ 4:40 pm
Mensen als jullie laten me alleen maar lachen
zo dom en onbezonnen, alles doen en laten voor een god die niet bestaat ? Iets fictief om jullie een zin te geven aan jullie leven omdat jullie zelf niet sterk genoeg zijn om iets zinnig te doen in het leven.
Ik veralgemeen niet, want ik ken heel veel goede buitenlanders die perfect functioneren in de maatschappij en zich niet moeten beroepen op godsdienst…
En aan mohammed die ons uitlacht omdat we niets doen ? Dat is democratie mijn vriend, wij laten ons niet doen en reageren wel, maar op een beschaafde manier, een algemeen aanvaarde manier, een westerse manier…..
sorry dat wij niet de “intelligentie” hebben van enkele bommen aan ons lijf te hangen en met de koran onder de arm onschuldige mensen op te blazen om een nutteloos punt te maken
Ddu said
am November 10 2005 @ 4:43 pm
Kijk,
Multi culturele samenleving, BTW in lokeren is er NUL-tolerantie. Ga is een kijkje nemen in de Sterrestraat.
Wij doen veel pogingen om die te laten integreren & alle vormen van uitkeringen toewijzen, bla, bla …. Wat krijg je ervoor in de plaats= brand, allah enzo. Nu willen ze zich laten subsidieren.
Mochten er dan toch een aantal leeghoofdige muhammedjes, abdellekes, abdoelakes, ( en veel meer van die prehistorische namen) die denken ons aan te kunnen. Denk dan even - Waar zit Sadammeke & co? Kortom, wij geven dat hier niet weg, hoor. Zelfs door al jullie brains samen te voegen, is het IQ niet hoger dan mijn schoenmaat.
Succes muhammedjes,
Kluif said
am November 10 2005 @ 4:58 pm
He Hakbars, Als jullie nou zulke geweldige helden zijn (voor je ego) ga dan ff lekker overdag die auto’s in de fik steken dan kunnen we jullie lelijke koppen ook eens op de tv zien. Maar nee zulke helden zijn jullie niet! Allah houd niet van neppers! Eigen volk opblazen in Joradanie en dan zeggen dat je dat uit naam van Allah doet. Ga eens wat nuttigs doen!
PS Heeft Belgie geen wintertijd?
Nederlander said
am November 10 2005 @ 4:58 pm
Hahhahaahaha, jullie belgen zijn ook lekker bezig!!! Het probleem in frankrijk en ook in Belgie en Nederland is dat de autochtonen het beestje niet bij zijn naam mochten noemen. Nou hier is dan hopelijk nu een einde aan. Allochtonen hebben sociale achterstand en minder kans op werk. True! Maar ze zijn niet vies om te snoepen aan uitkeringen van onze verzorgingsstaten, terwijl ze de maatschappij niets anders teruggeven dan intollerantie ten op zichte van onze liberale christelijke normen en waarden en onze vrouwen en andersdenkenden schofferen. Bedankt stoere jongens voor alles wat jullie ons brengen, vooral alle onrusten en vernielingen en intollerantie. Neem toch eens niet de slachtofferrol aan en doe eens wat positiefs voor onze samenleving in plaats van nemen. Jullie kunnen bedrijven op starten, zelf ook voor werkgelegenheid zorgen en moeite doen voor het economisch welzijn van onze samenlevingen, in plaats van relschoppen en maar afwachten tot de overheid jullie al kruipend en excusses makend jullie voorzien van nog meer geld en hopelose hulpprojecten, omdat jullie te lui zijn om zelf initiatief te nemen.
1 Hou je aan de wetten van onze landen en aan de christelijke normen en waarden de onze samenleving funderen.
2 Kappen met het slachtofferrol.
3 Respect voor elkaar en niet alleen voor de allochtone groep zelf.
4 Neem economisch initiatief.
Pas dan kunnen wij jullie allochtonen respecteren en zijn als volwaardige medeburgers.
Alle allochtonen die zich inzetten voor de samenleving bedoel ik niet met de term allochtonen. Dat zijn volwaardige medeburgers en daar heb ik respect voor!
MIke said
am November 10 2005 @ 5:01 pm
Aan die twee Marokken.
Ik begrijp dat jullie niks kunnnen begrijpen. Ik weet dat jullie met schuim in de mondhoeken niet kunnen wachten om ons te doden. Maar het gaat niet lukken.
Even een voorbeeld van menselijk gedrag.
Jullie gooien hier en daar een bommmetje.
Belgen vertrouwen jullie nog minder.
Jullie gooien weer een bommetje.
Belgen en alle europeanen komen erachter dat samenleven met radicalen moslims niet gaat.
Moslims doden weer onschuldige mensen ( want ze zijn laf ).
Bevolking wil geen moslim meer zien
Moslims blazen weer onschuldige mensen op.
Bevolking eist vertrek alle moslims
Moslim moorden weer onschuldigen.
Leger wordt ingezet om moslims biij elkaar te drijven
Moslims…nou ja je weet wel…
We bouwen een muurtje
Moslim gooien weer n bometje
Moslims gaan op TRANSPORT
Jammer dat jullie het hebben verpest voor weldenkende moslims. Ja,, echt mjin hart gaat uit naar hen die goede bedoelingen hebben. De radicalen moslims die niks te bieden hebben, maar dan ook echt niks moeten altijd moorden om hun leegte in hun hart te vullen.
Er kan geen vrede zijn voor radicale moslims omdat er dan geen zak te doen is.
De Jihad is geboren uit leegte en jaloezie.
Nogmaals. Mohamed en die andere vreemde naam:
Alles wat julllie ons wensen is jullie eigen lot.
Ondergang door megalomanie, inschattingsfouten en vooral door een zeer laag IQ
MIke said
am November 10 2005 @ 5:10 pm
Hey Mohamed en die andere aap!
Schiet ’s op met jullie dreigementen of heeft jullie vertaler meer tijd nodig.
Kunnen we weer lachen…
ZV roelt said
am November 10 2005 @ 5:10 pm
Vlaams Belang zal da boeltje hier binnekort wel efkes opkuisen …..Mwuahahahahaha
heidekonijn said
am November 10 2005 @ 5:11 pm
Dit is echt de betere fun.
Is nog iemand opgevallen dat
a. de vrt over zichzelf valt om alles te minimaliseren
b. niemand het heeft over polls op dit moment -toch een belangrijk punt in onze sameleving waarbij de ene burger de andere aanvalt.
Afin, wat je er ook van vindt, eens stevig de rel erin zou er wel eens voor kunnen zorgen dat we meteen jaren van discussie kunnen fastforwarden en tot de kern van de zaak kunnen overgaan…
Spervuur said
am November 10 2005 @ 5:12 pm
Allah neukt zen moeder… en alle marokkanen zuigen de pik van hun vader :-)
queen said
am November 10 2005 @ 5:15 pm
ROTFLMAO@alle woestijncrossers.
Lachwekkend toch, die donker getinte aapjes.
best ombekend said
am November 10 2005 @ 5:16 pm
Awel, laten we het zo regelen. We zetten op de rellen van zaterdag een grote poort.
Al wie een diploma heeft en zich geintegreerd heeft mag binnen, de rest moet buiten blijven.
Ik ben der van overtuigd dat er niet echt veel volk zal zijn!
Wehrmacht said
am November 10 2005 @ 5:17 pm
Dood aan alles. Alle steden moeten vernietigid worden.
WHITE POWER!
ALLAH AKBAR!
Spervuur said
am November 10 2005 @ 5:17 pm
Hey achmeds en abdoellen,
Pak es uit zaterdag in Brussel hee (en breng spandoeken mee met Nederlandstalige tekst, dan kunnen we nog es lachen…) we zullen er voor zorgen dat we genadeloos terugslaan !!!!
LOL said
am November 10 2005 @ 5:17 pm
lol
r teh cush » Ca boom? said
am November 10 2005 @ 5:19 pm
[…] http://www.internation.be/2005/11/09/zaterdag-rellen-in-brussel […]
Serv said
am November 10 2005 @ 5:25 pm
He Wehrmacht!
Ook jou tijd zal komen vuile landverrader.
Heuler met de vijand.
Geletterd iemand said
am November 10 2005 @ 5:26 pm
Enkele van mijn collega’s zijn marokanen. Echt goei gasten, gestudeerd, geintegreerd, spreken perfect Nederlands/Frans en houden van dit land en zijn principes. Dit zijn ook Moslims!!
Daarentegen heb je van die gasten die nog geene poot hebben uitgestoken in hun leven, ’s avonds wat rondhangen op ‘t straat en dan liggen klagen dat ze geen werk vinden.
Doe iets nuttig!!!!!
Sorry gasten, voor wat hoort wat. Belgie is het aardsparadijs als ge moeite doet! En zeit gerust, ik ben ook van nul begonnen.
En wat die discriminatie betreft. Ik werk in een multicultureel bedrijf waar 23 verschillende nationaliteiten werken en ik ken gigantisch veel multinantionals die hetzelfde principe hanteren.
Dus hou godverdomme jullie bek en kruip achter jullie boeken zodat je erbij kunt horen!
Wehrmacht said
am November 10 2005 @ 5:28 pm
He Serv!! Ga eens je mond spoelen met zeep. Domme achterlijke zwarte-ras aanbidder.
Dat zijn geen marokkanen, maar domme geiten ( JODEN dus ).
Jullie onderschatten de joden echt. Zij zitten achter deze complot van rellen.
Dat zullen jullie wel merken. Lees de Z.O.G. eens, dat zal je hersenactiviteit vergrootten.
Daarom wil ik dat deze rellen komen. Zelfs in Belgie ja, zodat het volk kan zien wat die achterlijke joden van plan zijn.
WHITE POWER!! ALLAH AKBAR!!
Geringe said
am November 10 2005 @ 5:30 pm
Ik hoop dat dit snel over is, want het is zinloos.
Timmeh said
am November 10 2005 @ 5:32 pm
spervuur, verwacht toch geen democratische manifestatie
dat kennen die mannen niet hoor, neneee, protesteren doen ze niet, alleen vernieling zaaien en lekker onbekend blijven, veel stoerder. Men oogst wat men zaait zegt men altijd, dat is dan ook het enige positieve aan de zaak, ze graven hun eigen put…
We moeten natuurlijk ook niet alles opblazen, het woord van 2 personen op deze blog die ipv een woordenboek enkel de koran voorgeschoteld kregen, weegt natuurlijk niet op tegen het idee van de moslim gemeenschap over heel dat gedrag
Kluif said
am November 10 2005 @ 5:35 pm
Ik wist het Ajax zit ook overal achter…. Wie zijn het? Pienaar en Trabelsi zeker ;-)
Geert said
am November 10 2005 @ 5:41 pm
Beste,
de aankondiging van rellen zaterdag op jouw blog, getuigt van weinig subtiliteit en intelligentie. Als je echt betrouwbare informatie hebt, die erop wijst dat er iets op til is, dan stap je daarmee naar de politie. Dan kunnen zij ook stappen ondernemen om het geweld te voorkomen. Maar nu geef je de mogelijke “organisatoren” een publiciteitsforum. In de krant La Dernière Heure stond er een verwijzing naar jouw blog, en Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael heeft zelfs al gereageerd op de geruchten in de Kamer. Een hele heisa dus, terwijl jouw informatie discreet had moeten onderzocht worden. Ik vind de idee achter bloggen fantastisch, maar hier kan het wel echt contra-productief zijn. Als je zelf hoopt dat er zaterdag niets gebeurt, dan had je wel eens twee keer mogen nadenken vooraleer je alles op het internet plaatste,
Gegroet,
Geert
Spervuur said
am November 10 2005 @ 5:42 pm
@Wehrmacht : jij moslim…..en toch White power roepen !!!
Strange…
Serv said
am November 10 2005 @ 5:43 pm
Hey Wehrmacht
Met je Alah Akbar…vuile verrader!!!!!!!!!!!
Ik kom op voor Europeanen en zeker voor de joden.
Dat jij jezelf wehrmacht noemt en duidelijk antisemiet bent is me duidelijk.Maar dat je je vereenzelfigd met radicale moslims valt me echt tegen. Dat is verraad aan je eigen volk.
Wat zou Adolfje terleurgesteld zijn dat je je samen spant met een niet-arisch ras.
Shalom
Spervuur said
am November 10 2005 @ 5:43 pm
@Wehrmacht : a propos, jouw Nederlands is al even belabberd als dat van al die kutmarokkaantjes :-)
Of ben jij hanalvapeed ?
Jack the Rapper said
am November 10 2005 @ 5:44 pm
Sjongejonge, het gezamenlijk IQ van sommigen hier overstijgt nauwelijks dat van nog vers ruikend pinguïnguano.
In Amman (Jordanië) heeft Al Qaeda 3 aanslagen op hotels gepleegd. In 1 ervan was een bruiloft aan de gang. Op het journaal zag ik een interview met de bruidegom. Hij is zowel zijn vader als zijn schoonvader kwijt. Met tranen in de ogen deed hij zijn relaas, en hij benadrukte dat die aanslagen niets met islam te maken hebben. Een grote meerderheid van de moslims IS vredelievend, daar twijfel ik niet aan. Het is gewoon problematisch dat er veel interpretaties van de Koran zijn. Wie kan zeggen wat de juiste is? Onderdrukt elke moslimman de vrouwen?
Die enkele kloefenkappers hier die menen in naam van de islam te spreken, zijn te dom om hooi te eten. Ze spreken enkel in naam van de haat, ze krijgen nu plots de uitgelezen mogelijkheid om keet te schoppen en auto’s in kampvuren te veranderen. Waarom? Ze weten het wellicht zelf niet. Gisteren werd in Brussel de bestelwagen van een marktkramer opgefikt. Blijkt dat de eigenaar een Marokkaanse Belg is. Van solidariteit is geen sprake. Van de meer dan tienduizend auto’s die in brand gestoken zijn, zijn er heus wel behoorlijk wat van allochtonen. Het is gewoon blinde, domme terreur, met als bedoeling chaos en wetteloosheid te veroorzaken.
De domste tegenreactie, hier ook alomtegenwoordig, is dat van de veralgemening, om het dan nog niet over de mongolenpraat van sommigen te hebben. Prozapareltjes in de trant van “hand in hand terug naar eigen land, Hitler heeft de verkeerde vermoord, Allah neukt zijn moeder” en dergelijke literaire pracht. Alsof elke moslim een potentiële terrorist is. Leer toch eens nuanceren. Dat krapuul dat nu kat-en-muis aan het spelen is met de flikken, doet dat niet in naam van Allah, Mohammed, whoever. Ze doen dat omdat ze geen gezag kennen, en ze doen het soms zelfs in opdracht van topcriminelen die er zo voor zorgen dat bepaalde wijken geïsoleerd worden. Daar moet iets aan worden gedaan. En snel. Iemand schreef hier dat die kleine groep criminelen het verpest voor een meerderheid. Dat geloof ik ook. Er staat op niemands voorhoofd geschreven of het een goodie of een bad guy is. Vandaar het groeiend wantrouwen. Maar dat wantrouwen is wederzijds door een gebrek aan dialoog. Daarom: veel praten, probleemanalyse en oplossingen zoeken.
O ja, ik woon in het centrum van Antwerpen, ik weet waarover ik spreek.
heidekonijn said
am November 10 2005 @ 5:49 pm
Nog iemand die denkt dat ‘wehrmacht’ niet is wie hij laat uitschijnen?
Wehrmacht said
am November 10 2005 @ 5:55 pm
@ Spervuur. Jouw Nederlands is belabberder dan die van mij. Je gaat niet iemand beoordelen op zijn taagebruik, vooral niet op het internet. Ik spreek ABN, en daar ben ik trots op. In tegenstelling tot jouw taalgebruik.
@ Serv, ik heul liever met de Moslims dan met Joden.
En sommige moslims zijn wel blank, diegene die ik ken dan, jij kent zeker alleen arabische moslims, logisch.
Wat zou Hitler van jou vinden die heult met het volk die hij het meest haatte?? Vergassen, want jij bent zelf een jood. Joden hebben de allochtonen naar Europa gehaald. Daarom ben ik anti-joods.
Dus STIK kk joden.
WHITE POWER!!! ALLAH AKBAR!! Strijden samen tegen de Joodsche Wereld-Dominatie.
*geeuw* said
am November 10 2005 @ 5:55 pm
1. zaterdag gebeurt er niets.
2. waarom zou er iets gebeuren, heeft iemand iets te klagen in belgië?
3. veel achterlijke posts hier..
Heidens said
am November 10 2005 @ 5:57 pm
Wehrmacht heeft een vrijheid van meningsuiting, of willen jullie hem ook monddicht maken netals wat de (s)linkse honden deden bij Pim Fortuyn(RIP). Ik heb wel begrip voor Wehrmacht, omdat jullie alleen op moslims kunnen bashen, ipv de feiten onder ogen zien.
Als ik minister was zou ik iedereen preventief fouileren, en zo schuldig het LAND uit transporteren.
Serv said
am November 10 2005 @ 6:00 pm
@ Wehrmacht
Ik ben geen jood. Landverrader!
Serv said
am November 10 2005 @ 6:01 pm
@ Wehrmacht
Landverrader!
Serv said
am November 10 2005 @ 6:01 pm
Je weet wel voor wie…
Landverrader!
Serv said
am November 10 2005 @ 6:02 pm
@ Wehrmancht
Vuile Landverrader…
Sorry jongens. Moest er even uit.
*geeuw* said
am November 10 2005 @ 6:02 pm
let the porn unite us all!!
Serv said
am November 10 2005 @ 6:02 pm
Nog een keer…
Hey Wehrmacht….vuile landverrader!
Geletterd iemand said
am November 10 2005 @ 6:03 pm
Wou ik ook nog effie kwijt..
Heb een jaar in Australie gewoond.
Moest een taalexamen Engels doen en bewijzen dat ik financieel onafhankelijk was voor ik 1 voet bij de ozzies mocht zetten.
Was dit een rasistische actie ten opzichte van een geletterd iemand?
*geeuw* said
am November 10 2005 @ 6:04 pm
geletterd zeg je?
amai, proficiat.
wouter said
am November 10 2005 @ 6:07 pm
“Enkele van mijn collega’s zijn marokanen. Echt goei gasten, gestudeerd, geintegreerd, spreken perfect Nederlands/Frans en houden van dit land en zijn principes. Dit zijn ook Moslims!!”
Die zijn er gelukkig natuurlijk ook, helaas zijn dit hoogstwaarschijnlijk geen moslims, maar denken zij dit enkel vanwege thuis .. Echte moslims zijn per definitie intolerant en niet vatbaar voor rede. Vooraleer te reageren zou je echt eens de Koran en de A’Hadith moeten lezen/bestuderen.
en vergeet dan vooral niet:
* Je bent pas moslim als je aan de 5 zuilen voldoet (en expliciet voor tenminste 2 mannelijke getuigen de Shahada (geloofsbelijdenis) hebt opgezegd)
* de Koran is het woord van God, de enige echte waarheid
* Mohammed is zijn laatste profeet
* de koran is ondubbelzinnig en eenvoudig te begrijpen (gestuurd door God aan de mensen)
Ik had het ook liever anders gezien …
“Those who make you believe absurdities will also make you commit monstrosities.” — Voltaire
heidens said
am November 10 2005 @ 6:08 pm
Geletterd, so what. Helpt dat? Nee. Die Algerijnen in Frankrijk die die rellen veroorzaken spreken PERFECT frans. Waarom? Omdat Noord-Afrika paar jaar geleden een Spaanse-Franse kolonie was. Nu nog is Frans, de hoofdtaal in Marokko en Algerije. Vanzelfsprekend heeft de taal geen effect op de voorkoming van rellen. Irrelevant jouw post dus.
heidens said
am November 10 2005 @ 6:09 pm
@ Wouter: “Those who make you believe absurdities will also make you commit monstrosities.” — Voltaire
“Suck my dick” ____ Ron Jeremy
jesus_ said
am November 10 2005 @ 6:10 pm
Allemaal klein mannen. Grote mond, klein hartje. De sfeer verzieken en da in naam van de islam, terwil de islam er niks meer te zien heeft.
Trouwens, die losers da hier wa rel schoppen weten ni eens over wa het gaat. Die mannne in Frankrijk hebben misschien te klagen, en 90% doet mee omdat ze ongestoord vernieling kunnen zaaien.
Hier is het nog erger, 100% losers die gewoon rel schoppen omda ze niks beters te doen hebben en omdat ze voor hun vriendjes dan de man zijn.
Zielig. Had ik zo dom geboren geweest, ik had er al lang een eind aan gemaakt.
Timmeh said
am November 10 2005 @ 6:10 pm
Ja dit gaat echt wel de goede richting uit, mekaar beginnen aanvallen
stick to the point…..allochtonen (ja allochtonen!!!) maken rel in frankrijk en hun belgische broeders (en in andere landen ook) zien een mooie kans om zonder enig idee waarom, hieraan mee te doen.
that’s the main point
hoe we het oplossen, vlaams belang of niet, dat laat ik aan slimmere mensen over, ieder zijn idee hiervan, ik ook het mijne natuurlijk.
Maar niemand kan ontkennen dat verder doen zoals we de laatste 20 jaar bezig zijn , ons niet verder zal helpen…
Geletterd iemand said
am November 10 2005 @ 6:11 pm
@ wouter
Nope, dit zijn geintegreerde moslims die beseffen dat wat ze hier in Belgie krijgen vrij uniek is op deze blauwe planeet.
Een sociaal systeem dat er voor iedereen is (spijtig genoeg ook voor de rotte appels) en kansen om er iets van te maken (ge moet ze alleen maar pakken en moeite doen)
*geeuw* said
am November 10 2005 @ 6:14 pm
I have no comment at this juncture..
carry on.
jesus_ said
am November 10 2005 @ 6:15 pm
Laat ons hopen dat het allochtonen-probleem in België een minderheidsprobleem is. Want, da wil zeggen dat het tijdelijk is. Die allochtonen kweken vele rapper dan de autochtonen, en binnen enkele jaren zijn ze dus niet meer in de minderheid, wie weet verhelpt dat een groot stuk van de problemen? Ik hoop het.
Serv said
am November 10 2005 @ 6:20 pm
Hey Wehrmacht
Nee, ik wil niet weg. Mag ik blijven…?
Ik kom naast jou wonen en draai dan de hele dag Joodse muziek. Kunnen we samen dansen en verkleedpartijtjes organiseren. Jij mijn keppeltje en ik jouw Anzug.
Kom op vuile landverrader. Als wij het hier goed maken zijn we het vooorbeeld van integratie…
BetereBart said
am November 10 2005 @ 6:40 pm
Ik ga geen uitspraak doen over dit onderwerp. Ik ga wel zeggen, hou op met critiek te geven op de mensen die hier in deze discussie domme uitspraken komen doen. Je geeft ze alleen genot. Negeer ze gewoon en ze zullen ophouden met domme dingen te zeggen zodat hier ook zinnige dingen kunnen gezegt worden.
tom said
am November 10 2005 @ 6:40 pm
sjah de rellen in vielen gister wel mee in vergelijking met de rest van de week. Goede oplossingen schieten tekort bij de staat, behalve het terugsturen van de relstoppers dan. De pyromanen zouden moeten worden vast gelegd doormiddel van camra’s Waarom organiseren ze niet gewoon paar leger troepen om even huis te houden bij de ergnstigste rellen? groetjes Tom uit Brabant
*geeuw* said
am November 10 2005 @ 6:46 pm
hey, tom uit brabant. alles goed?
spoorman said
am November 10 2005 @ 6:50 pm
@ Wehrmacht!!!
http://www.patrickfochtenterprises.com/retard.jpg
B. said
am November 10 2005 @ 7:06 pm
Omwille van de vele domme racistische praat zal vanaf nu elke comment gemodereerd worden, domme dingen komen er niet meer op!
Freeman said
am November 10 2005 @ 8:24 pm
Aha ,eindelijk ne mod derop….
nu kan ik ook es iet zeggen zonder dat ne onozele hier komt faken da hij “the man” is.
Wel mijn gedacht hiervan is dat er eigelijk rellen zouden moeten komen,niet omdat het nu in france bezig is ma om de politici es duidelijk te maken dat we het kotsbeu zijn.
Doorwat zijn we het beu?
1.Die overdreven prijstijgingen van brandstof
2.De belachelijke flitsboetes
3.Ons allen Belgen het gevoel geven dat wij hier de buitenlanders zijn
Daarbij,de rellen in frankrijk veroordeel ik ook heel fel,ze pakken de verkeerde mensen aan (little bit stupid i think)
BTW,ik ben gene racist,elke week ga ik naar de pitta om er ene te halen en diene maroc wa der staat veroordeelt heel fel die zogenaamde moslims (lees: hij kotst derop)Hij zegt dat de koran elke vorm van geweld veroordeelt…………
Greetz….
Da Freeman
B. said
am November 10 2005 @ 8:28 pm
Ik begrijp wat je wil zeggen Freeman, maar rellen is niet de oplossing.
Ze gaan veel geld kosten aan de staat en aan particulieren en dat kan niet de bedoeling zijn toch?
Tom said
am November 10 2005 @ 11:05 pm
Ik heb honger jo :(
hago said
am November 10 2005 @ 11:06 pm
Misschien stomme opmerking : auto’s in brand steken in de nieuwstraat in Brussel ???
Zal moeilijk gaan want het is een verkeersvrije straat.
Timmy said
am November 10 2005 @ 11:21 pm
crime does not pay!
niemand Robocop gezien nee??
vandermeulen ( uit Kleite) said
am November 11 2005 @ 8:24 am
in 41 heb ik ook gevochten aan de plase de broekeire.
‘ k zou graag weer ne keer meedoen, maar mijn links been wil nie meer mee.
adolf said
am November 11 2005 @ 12:29 pm
ik hoop echt dat er rellen zijn de zaterdag en liefst zo zwaar mogelijk,ze zullen wel zien hoe het afloopt :-)
tijden het wk voetbal dachten de engelsen hier ook wat rel te komen maken en ieder weet hoe dat is afgelopen!!
sturmbrigade langemarck said
am November 11 2005 @ 12:32 pm
onderschat nooit de moed van de vlaming!!!
vraag dat maar aan de russen in
WOLCHOW
LENNINGRAD
SJITOMIR
JAMPOL
NARWA
ODER
mijn geld said
am November 11 2005 @ 1:01 pm
www.eurobilltracker.com
Held said
am November 11 2005 @ 1:02 pm
Jawatte mijn oren. Zaterdag weeral ambras in Brussel? Oud nieuws, daar ist allegedurig kletsboempataat. Ik woon op zo een 15 kilometer van Brussel, heb een Marokkaanse vader en belgische moeder, en wa er gebeurt kannek ni anders dan AFKEUREN! Dwaze voilaads uit de franse banlieus zouden best nekeer dankbaarheid tonen aan het land da hun heeft verwelkomd ipv te brandschatten naar believen. Hier vantzelfde, als die achterlijke brusselse schijtjeugd die mannen achterna gaat heeft heel da marginalenvolkje afgedaan in mijn ogen. Da ze teruggaan naar hun land ofda ze zichzelf nekeer in brand steken, naar het zogezegde paradijs kunnen ze toch fluiten. Er is NIKS da hun daden vergeeflijk maakt
zjust_is_zjust said
am November 11 2005 @ 1:13 pm
Voor diegenen - onze Minster van Binnenlandse dinges inclusief - die niet geloven dat in Brussel oproepen gebeuren tot steun aan terrorisme en geweld: de TIJD publiceerde eerggisteren (9/11, op pagina 5) foto’s van affiches die oproepen tot een intifada.
Allemaal samenkomen volgende week dinsdag, in het centrum van Brussel, ’s avonds tijdens de piekuren.(15/11/05, 17-18:30, Rondpunt Schuman)
Ook op het internet vind je dit soort oproepen:
http://jvd.jeeran.com/nouveaux/oct2005/oct2005_034.html
Aktie ondemeer gesteund door het Anarchist Black Cross, de Union des jeunes progressistes arabs.
Groot aktiepunt: de vrijlating van Georges Ibrahim Abdallah, ook gekend als Salih al-Masri en Abdu-Qadir Saadi. (Voor wie het niet weet, een terrorist van het zuiverste water)
http://www.tkb.org/KeyLeader.jsp?memID=5965
lightening said
am November 11 2005 @ 1:43 pm
De islam is niets anders dan de grootste SEKTE ter wereld!! Met een grote kudde “volgelingen” die denken dat de wereld van hen is. En wat hebben ze al bijgebracht ter verbetering van de wereld? GEEN KLOTEN!!!!!
Hetgeen de laatste tijd gebeurt is een mooi voorbeeld van de “kuddegeest” die bij dat volkje heerst… in groep zijn ze sterk, zijn ze alleen dan kakken ze in hun broek! Dit alles heeft niets te maken met sociale achterstand of wat dan ook!! geen respect voor hetgeen ze in ons land allemaal krijgen terwijl daar in hun eigen land in de verste verte zelf geen sprake zou van zijn!
Mohamed ( Borgerhout ) said
am November 11 2005 @ 2:34 pm
Ik moet daar veel mee lach met die Vlaming helden.
De vergrijsing feit zijn , veel geeszieken zijn , allemaal aan
de pil en drugs en geen kinderen meer maak , jullie gedoemd zijn
om uit te sterf en overnemen wij hier doen.
Wij gaan wel de regels maken en SP.A en Vld partijen ons die macht heb gegeven.
Allah groot !!!
Extreme said
am November 11 2005 @ 3:28 pm
Hmmm ik stel mij de vraag wat hun het recht geeft om in belgie dat voor hun toch een prachtig land is ( ocmw dop de goede woning leerprogrammas enz) zo herrie te komen maken, en voor wat? Omdat 2 mensen die waarschijnlijk wel iets gedaan hebben ( want anders ga je niet lopen van de politie ) zichzelf elektrocuteren door in een kabine te kruipen waar in het groot opstaat VERBODEN TOEGANG en op de koop toe in frankrijk NIET in belgie. Tof dan dat je oproept om in Belgie de boel te komen afbreken terwijl dit land alles probeert te om jullie werk te geven en een goed leven te laten lijden. Je helpt enkel maar een bepaalde partij om volgend jaar te winnen met de verkiezingen. Echt jammer vind ik dit alles.
Mark said
am November 11 2005 @ 4:44 pm
Hey Mohamed.
Ongeletterde AAP. Kanker lekker op naar het Rifgebergte waar je op je knieeen en ellebogen als een hond water uit het open riool drinkt.
Je dreigementen zullen je de oorlog brengen die je zoekt.
Ik kan je een ding vertellen. Niet alleen jullie hebben er zin in!
En over vergrijzing gesproken. Hoe meer moslims des te meer kinderen autochtonen zullen nemen. De demografische oorlog winnen jullie dus ook niet.
Jou leven, mohamed, zal bestaan uit frustatie en onvermogen ingegeven door de beperking van je geloof.
Niemand wil je. Je haat,woede en domheid zullen je van binnen uit opvreten want jou droom is een illusie. Utopie.
Goed weekend allemaal. Ik ben weg, en Mohamed droom lekker verder met je bijstanduitkering in je uitzichtloze betonnen wijkje. He wat is het toch lekker Nederlander te zijn.
ol said
am November 11 2005 @ 5:03 pm
toch eventjes dit kwijt, een belg is hier op den duur geen baas meer in eigen land ik vind zij moeten zich aanpassen en als het hun niet aansta dat ze terug gaan van waar ze komen.
Op mijn werk zijn er ook van een andere afkomst en moet toch vaststellen dat die mensen een heel andere mentaliteid hebben.
Nu die rellen wat is het volgende zij moeten maar eens gaan beseffen dat het niet is omdat ze met zo veel kommen ze hier ook nog eens de plak mogen komen zwaaien.
En nog zo iets zij mogen onschuldigen treffen en dat word door de regering zo maar aanvaard wij als belg zouden zware straffen krijgen dus vind ik het maar normaal met zen alen naar de streken waar de omokmakers zitten en eens tonen dat ze hier niet de baas kunnen spelen.
zo veel jaar geleden bij de oorlog zijn er zo veel belgen gesneuvelt voor belgie te behouden was dit dan allemaal tervergeefs al die slachtoffers voor niks.
ttraveler said
am November 11 2005 @ 7:13 pm
huh? post deleted? Da’s zwak.. De wereld heeft recht op correcte informatie.
Nu je ‘m toch hebt verwijderd, had je beter het bericht nooit gepubliceerd. Ik heb het gisteren gelezen.
En is het nu eigenlijk waar of ‘ n hoax?
Tigra said
am November 11 2005 @ 7:22 pm
Mijns inziens hebben we de stand van zaken louter aan ons eigen te danken…
De grote Heeren die hier de lakens uitdelen, die hier onze centen spenderen, hebben jarenlang ons land, volk en recht verziekt.
Zij, de verkozenen van ons volk hebben het systeem aangepast aan hun eigen noden en hun eigen rekening en al diegenen die zich niet willen laten opkopen om in een vakje te laten steken, worden gewoon uit de boot gestampt. De scheiding van groepen is dusdanig groot aan het worden, dat het onrecht de spuigaten uit loopt. De gedupeerden zijn te talrijk geworden om nog lang te kunnen onderdrukken. Natuurlijk zijn de allochtonen diegenen die geviseerd worden, een zondebok moet aangewezen worden… Maar de echte benadeelden onder ons zijn zelfs te zwak om zich te manifesteren. België is verzadigd van verschillende groeperingen die ondergronds actief zijn en dit al tientalle jaren op alle niveaus van onze maatschappij. We vergeten dat door onze eigen decadentie, onze eigen gemakzucht, alles nog aaneen hangt met stukken en brokken. Ja, onze toekomst is in gevaar! Eendracht maakt macht, ja inderdaad, maar zoals de gescheiden machten elkaar altijd maar ‘backuppen’, en de kleine man blijven uitpersen, eindigen we nog in een hoopje as. Om in te pikken op de talrijk vertegenwoordigde Islam-aanhangers, laat ze gerust, zij eten uit de hand van Allah en de Koran. Dat is hun leefwereld, een piramide-vormige opbouw van hoe een perfecte samenleving wel moet zijn. Tot nu toe lijkt het er wel op dat ze wat dat betreft wel de bovenhand halen. Geen nut om ten strijde te trekken, dat heeft de geschiedenis ons toch geleerd, dacht ik… Geen land is van een volk, geen geloof is van een volk, geen volk is van een God, geen god is van deze aarde, de aarde is van de mensen, de dieren en de beesten die hem bekruipen en zolang er systemen zijn die de onderlinge verschillen misbruiken om ambras te maken, zullen de dagen van leed en verderf nooit uit onze herinneringen verdwijnen.
B. said
am November 11 2005 @ 7:26 pm
Aan ttraveler:
Dat “Alpha” effectief iets heeft opgevangen of gezien hierover daar twijfel ik niet aan.
Of het hier een paar onnozelaars betrof die iets op poten probeerden te zetten of effectief een serieus te nemen dreiging was dat weet ik niet.
Maar als je dan dergelijks nieuws de wereld in stuurt en er beginnen machtige personen (in de vorm van bv. La Derniere Heure) te insinueren dat wij zelf zouden aanzetten tot die rellen dan verwijder ik inderdaad liever die post.
Het feit dat “Alpha” de dag van vernemen van deze feiten naar de politie is gestapt om melding te maken van zijn vergaarde info, daar wordt in deze krant met geen woord over gerept omdat ze simpelweg niks gecheckt hebben voor het publiceren van zulke onzin. Het is spijtig om aan den lijven te ondervinden dat één van de grootste informatieverstrekkers van ons land niet meer dan een sensatieblad is.
Kortom om verdere problemen te vermijden hebben we besloten om de gewraakte post offline te zetten.
ttraveler said
am November 11 2005 @ 7:58 pm
Hey “B.” ,
Merci voor deze verduidelijking. Ik geef je volkomen gelijk dat het bericht in LDH onterecht deze site aanzet tot de “aanzetter” van wat er in’t bericht stond. Schandalig eigenlijk, zo zie je maar hoe de gevestigde media berichtgeving kunnen verdraaien he?
Maar dan kan je ook nu op de frontpagina zetten dat LDH ongelijk heeft idpv het bericht te verwijderen :-)
We’ll see morgen of er gereld gaat worden.
In Frankrijk zijn er inmiddels geplande bijeenkomsten verboden las ik elders.
groeten
Arische Krijger Blue Eye said
am November 11 2005 @ 8:46 pm
Parijs vreest morgen rellen
Parijs vreest het ergste.Morgen zijn alle bijeenkomsten van provocerende aard in Parijs, van 10 uur ’s ochtends tot zondagochtend 8 uur verboden, deelt de prefectuur van Parijs mee. “Via sms en internet wordt er al dagen opgeroepen tot bijeenkomsten en gewelddadige acties op 12 november”, motiveert de prefectuur haar beslissing.
Celstraf
Als gevolg van de rellen en de viering van de wapenstilstand zijn reeds 2.200 ordehandhavers op de been in Parijs. Om het verbod af te dwingen, zal het dispositief van de politiemacht nog verder opgevoerd worden. Wie het verbod schendt, riskeert een celstraf van acht dagen tot twee maanden en of een boete van 3.750 euro.
463 autobranden
De voorbije nacht werden alweer 463 auto’s in brand gestoken in diverse steden in Frankrijk. Er werden 200 relschoppers gearresteerd. Zeven politieagenten raakten gewond bij schermutselingen.
www.hln.be
ttraveler said
am November 11 2005 @ 9:01 pm
Aha, het staat nu bovenaan ook. Dat LDH het nog maar eens leest.. prutsers.
Hebben jullie op ‘t vtm nieuws ook gezien hoe men filmde dat men “slogans” aan het overschilderen was, maar niet de slogans zelf lieten zien? Argh de media..
GDV said
am November 12 2005 @ 2:49 am
Wat een gedoens alweer … en ik ga hier even heel eerlijk mijn gedacht geven … volgens mij is die mohamed en die andere met zijn super islam dingen dus geen islamiet maar gewoon een onozel kindje van een jaar of 14 die hier effe voor de fun wat grappig probeert te doen … de woorden lijken zo geschreven alsof het een islamiet is doch de volgorde klopt totaal niet om Nederlands met Islamitische achtergronden te zijn.
Verder mocht het toch allemaal wel echt zijn … wel dan vind ik het diep triest. Brussel op stelten zetten lijkt me geen goed idee. Vergeet niet dat er ook estremistische Belgen zijn… die het niet zo hebben op onze gekleurde mede mens. Deze paar rotte appels zullen er dan voor zorgen dat de volledige gemeenschap gestraft wordt … ook zij die niet overal Allah bij moeten zetten om hun eigen volkomen idioot gedrag toch enigszins goed te keuren.
Iedereen gelooft in mijn part wat hij wil… als er morgen een mongool mij komt vertellen dat hij zijn schilpad aanbid is dat voor mij ook goed … maar met het opdringen heb ik wel problemen. Ik geloof in niks van dat godsdienst gedoens en ik heb daar 1 simpele stelling voor:
In india aanbid men de koe
Arabieren verkiezen Allah
Christenen God
Boedhisten zijn helemaal in voor Boedha
Afrikanen aanbidden alles wat je je maar kan in beelden
en overal zijn er gelukkige en ongelukkige mensen… overal komen er kindjes, in ieder deel worden mensen oud .. andere niet… katastrofes komen overal voor, criminaliteit komt ook overal voor … dus wat maakt het uit …
Verder heb je ook van die mensen die dan gaan zeveren over een volgend leven en reincarnatie, maagden in de hemel, gouden lepeltjes, etc …
Dan heb ik 1 stelling … hebben dieren dat ook zo een reincarnatie … Zo nee … Voel je je superieur … geen enkele mens is superieur en mag door geen enkele godsdienst ook zo gesteld worden … PUUUUP daar zitten we al vast … Dan maar wel … dieren kunnen ook reincarneren … Ok … microben zijn dieren … dus die kunnen ook reincarneren… Er zijn oneindig veel micropen en in vergelijking een paar mensen … de kans dat als jij 1000 mensen kent … je reincarneerd als microbe is 99.9999999999999 procent … daaruit kan je afleiden dat alleen perfecte mensen dus kunnen reincarneren en zo … wel I made my point again …
Als we nu eens uit gaan van de simpelste stelling … Wij leven en zijn gewoon (redelijk) intelligente wezens … als we dood gaan zijn we evenzeer gewoon een deel van de biologische driehoek. Op onze beurt zijn wij … en ja dat klinkt hard maar welkom in de natuur… gewoon voedsel voor wormpjes en andere dieren. Wat als er nu eens niets meer is … gewoon veronderstellend…
En dan komen er weer de moraal rijders met hun magische woordje … wij hebben een ziel … ook daar weer … hebben dieren een ziel … zo nee ben je weer superieur … zo neen … hebben microben een ziel? ah ja? Jij moordenaar… door 1 keer in je neus te peuteren of je te wassen dood je al miljarden levende deeltjes.
Oh well … ik wilde toch even mijn idee over geloof en het leven geven. Maar ieder heeft recht op zijn gedacht natuurlijk!
88 said
am November 12 2005 @ 1:47 pm
al die arabs die ier beetje gaan stoken en zeggen dat wij slaaf gaan zijn, pas op, voor je het weet loop je met een bom aan je buik.
die tyd ga jij dus nie meer meemaken
m said
am November 12 2005 @ 1:51 pm
alleen moslims willen hun grote gelijk halen met fatwa’s, bommen en granaten
Timmy said
am November 12 2005 @ 2:15 pm
hahaha deze post en de reacties erop zijn zalig gewoon.. eindelijk gaat internation de goede richting uit!!
GDV said
am November 12 2005 @ 4:51 pm
En waar zitten die bruinappels met hun grote mond nu … Ik ben in Brussel centrum en het is hier bijzonder rustig … Veel lucht in zakken verkopen en veel grote mond maar schrik om slaag te krijgen dat zeg ik U …
GDV said
am November 12 2005 @ 7:16 pm
het is nu 19.20 en er is in heel de noordbuurt geen bruinappel te zien ik kijk met spanning toe ;) Heb hier een mooi overzicht over de stad vanop het 26ste verdiep hehehe
GDV said
am November 12 2005 @ 8:10 pm
3 wagens van de speciale eenheden en een combi staan parraat aan het noordstation … en dit is de 150ste reactie ;-)
GDV said
am November 12 2005 @ 8:42 pm
kwart voor t uurtje … spannend he :)
GDV said
am November 12 2005 @ 9:02 pm
20.00 geen kat te zien bende wankende broekschijters
88 said
am November 12 2005 @ 9:46 pm
haha zaterdag rellen om 8 uur en dan nog een plaats bij ook , endan nog het feit dat de mails en smsjes onderschept zijn en er iets van stond in de kranten , zo dom zijn ze ook weer niet
(denk ik)
88 said
am November 12 2005 @ 9:52 pm
et uur staat nog in zomertyd
shift said
am November 12 2005 @ 10:00 pm
haha extreem rechtse zieligaards,
de extreem rechtsen hebben u ogen opgefret, gij ziet nie dat der hier een trojeens paard staat me zijne buik vol fascisten.
in st niklaas waren het 2 belgen, rasechte belgen die autos op fikken en wss zullen het et er ook zijn in brussel (ik zeg niet allemaal) en bruinappels is redelijk primtief woord he gdv oO
White skinnyboy said
am November 12 2005 @ 10:01 pm
12/11 Incidenten met jongeren in stadscentrum Brussel
In het Brusselse stadscentrum doen zich sinds 20.00 uur zaterdagavond relletjes voor met een honderdtal jongeren. De groep speelt een kat-en-muisspelletje met de massaal aanwezige politie.
De incidenten spelen zich af in de buurt van de Beurs, maar ook verderop in het centrum en aan het Zuidstation. De politie heeft intussen al een aantal relschoppers kunnen oppakken, al is het voorlopig niet duidelijk om hoeveel mensen het gaat. De Brusselse politie is voorlopig niet bereid tot commentaar.
www.gva.be
GDV said
am November 12 2005 @ 10:05 pm
paar auto’s in de fik wat kleine incidenten maar vooral een kat en muis spel tussen de ordediensten en mogelijke relschoppers. In brussel centrum staat op iedere straathoek een politie agent! De stad is zo goed als belegerd.
Alpha said
am November 12 2005 @ 10:13 pm
Alpha was right ^^ ik hoop dat ze warm ontvangen worden en de schade beperkt blijft.
Groet
GDV said
am November 12 2005 @ 10:31 pm
zij mogen ons wel schapen noemen maar oeeeeehhh als wij iets zeggen … er is enorm veel politie op de been in t centrum en er zijn wel wat rare kereltjes die hier rond huppelen maar t zijn zelf gewoon ramptoeristen dus niet veel te zien …
bartek said
am November 12 2005 @ 10:33 pm
Proficiat aan ‘t Internation Team.
Juiste berichtgeving, ik hoop dat ‘t verspreiden van de boodschap de politie en bewoners op tijd heeft kunnen waarschuwen zodat de schade wat beperkt bleef en die gasten opgepakt kunnen worden.
B. said
am November 12 2005 @ 10:37 pm
Laat ons hopen dat de schade inderdaad beperkt blijft, qua tip kon de boodschap alleszins tellen.
ttraveler said
am November 12 2005 @ 10:39 pm
Idd Alpha je had gelijk. Wel wel wel.. dus toch rellen? Ik had het eerlijk gezegd niet meer verwacht. Als ‘k 50 euro erop zou gokken had ik (zonder de positivo te willen uithangen) erop gewed dat er niets zou gebeuren.
Volgens De Standaard gaat het echter om een…
“RelletJE in stadscentrum Brussel”
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF12112005_042
Een 100tal jongeren? hmmm Dat begint toch al.
88 said
am November 12 2005 @ 11:14 pm
da was volgens mij nog maar ronde 1 van de dag , nu nog alles rustig , 15 man opgepakt ???
word vervolgt?
jesus_ said
am November 14 2005 @ 6:53 pm
Freeman: u hebt gewonnen! De domste post van gans den hoop (INCLUDING die da eruit gezwierd zijn).
Ja, laten we rellen, want we zijn het beu, die superhoge boetes, als dat geflits, de prijsstijgingen van de brandstof.
Hebt ge uw eigen al beziggehoord?
Retard.
kobbe said
am November 17 2005 @ 2:12 pm
aan de beheerder van deze site. Als u nobel was van gedachte had u al deze prietpraat hier die demagogisch bedoeld ALLEMAAL gewist.
met groeten,
kobbe
Beta said
am November 17 2005 @ 2:37 pm
laten we dan vooral beginnen met de laatste 2 posts
B. said
am November 17 2005 @ 3:29 pm
Nobel? Wa voor ne zeik is da? Ieder zijn mening , het is niet omdat de meningen van de meesten hier niet overeen komt met de mijn dat ik ze ga wissen.
Bloggers voor bloggers-- Stijn Onlijn said
am January 6 2006 @ 9:08 pm
[…] januari: Bloggers voor bloggers Een berichtje van Polskaya zette me vandaag aan het denken. Het is niet de eerste keer dat eenbepaalde blogger schrik krijgt, of erger nog; op het matje geroepen wordt door een of andere instantie om zich te verantwoorden voor iets dat hij zou gedaan hebben of voor een bericht dat hij verspreid heeft. Denk zo maar aan de lul-affaire, de aangekondigde relletjes in Brussel (het bericht is ondertussen verwijderd) of de talloze dreigementen van Ifpi tegen verschillende bloggers. […]
De Telegravin said
am April 19 2006 @ 8:22 pm
[…] Justitie in België is niet blij met oproepen op het internet om zaterdag in Brussel ‘alles kapot te slaan en in de fik te steken, zoals in Frankrijk’. Het parket van Brussel noemt de bedreigingen ‘zeer ernstig’ en stelt een onderzoek in. Volgens de krant La Dernière Heure, die het nieuws meteen maar op de (papieren) voorpagina plempt, is het de bedoeling om morgenavond een spoor van vernieling te trekken door de Brusselse Nieuwstraat, een van de belangrijkste winkelstraten in de stad. De krant baseert zich onder meer op de site Internation.be. ‘Molotovcocktails hoeven op veel plaatsen in Molenbeek (zeer veel allochtonen, red.) niet eens meer gemaakt te worden, die liggen al in groten getale te wachten op een reden om het huis te verlaten en vernieling te stichten’, staat op de site te lezen. Het topic is vandaag ‘preventief ’ offline gezet, om duidelijk te stellen dat ze zich ‘volledig distantiëren’ van bloggers die aanzetten tot geweld. De onderlinge haatreacties van moslims versus Belgen en Nederlanders en andersom zijn echter nog steeds te lezen. […]